2008. július 3., csütörtök

...

Patrik 11 hónapos 4 hetes 1 napos... vagyis holnap 3 éves!
Kb fél órája mentem be vele a szobájába, hogy akkor megyünk tentizni, gondoltam,beszélgetek vele egy kicsit... holnap szülinap, meg mit fogunk csinálni a hétvégén. Hát most nem "fogta az adást", inább elkérte a piros ferrarit... (amiből kb 28 db van itthon, hála a kagylós kútnak).
Most pedig kinnt fekszik a kanapén, ennyit az elalvásról.

Tegnap életem első szülői értekezletén vettem részt. Hát volt egy kis "első nap az iskolában" 'feeling , nah de aztán jöttek a játszótéri cimbik anyukái, úgyhogy hozzájuk csapódtam.
A vezető óvónéni irtó helyes volt, és számunkra csak jó hírekkel szolgált.
Patrik tulajdonképpen oviérett, még az öltözködésen, meg az egyedüli bilihasználaton van mit csiszolni, de már most bátran elengedném oviba. Igaz csak novembertől fog járni, addig majd próbálok nem begolyózni:D Az is igaz, hogy novembertől viszont mehet egész napra... változnak az idők errefelé (is).


Drága kisfiam!
Isten éltessen nagyon-nagyon sokáig!
Boldog szülinapot kívánok!
anya

Nincsenek megjegyzések: