2008. június 29., vasárnap

Lassan Mia fejlődését is összegezni "kellene"... hiszen 6 hónapos lesz. De mivel addig van még hátra 10 napunk, így kicsit későbbre hagyom. Elég nagy az esélye, hogy addigra megtanul mászni:) Néhány napja "kutyázik", sajnos álmában is, tegnap este is úgy kellett visszafektetni éjszaka, mert annyira belemelegedett napközben a mozgásba, hogy álmában is azt csinálta. (Rögtön eszembe jutott Judit, Ő mesélte, hogy amikor Petra megtanult felülni, álmában is felült pár napig..)


Ma két hete,hogy elkezdett a cicin kívül mást is enni (szorgalmasan írom ezt is a naptárba-de sztem kifullad ez is az első hónapnál, úgy mint Patriknál:) ) Szerencsére nem viseli meg, igaz én is okosodtam, úgyhogy nem adtam neki egy hétig almát, hanem váltottunk őszilére, aztán a pépet már keverve kapta. Úgyhogy nem maradt el az eredmény a pelusban. (és nem is fosattam meg, mint 2,5 éve a tesóját)



Huncutka a kanállal.



Ma kihozta Patrik az egyik játékos dobozát, lerakta Mia elé a földre: "tesszék, hosztam neked játékot!" Mia kivett egy műanyag autót: "jaj, Mia nadon ügyesz vad!"





Tegnapi párbeszéd apával:


" Apa! Megyek boltba, veszek kék autót!" (ezeket teljesen tisztán mondja már:D)


"Igen? És miből veszel kék autót? Van pénzed rá?"


"Hát most ninc itt. De apa! Vegyél nekem pénzt!"


:D





....


Az igaz ugyan, hogy Mia még nem mászik, de amíg írok szépen betornázta magát a lábam alá, és olyanokat sikongat, meg vigyorog... :D

Nincsenek megjegyzések: