2008. június 14., szombat

Szobatiszta leszek 1.hét

Másodszorra indultunk neki. Az első alkalommal egy jó kiadós hiszti után úgy gondoltam innkább elnapolom a dolgot.
De mivel minden este sikerült valamit csurrantani a bilibe, fürdés előtt, ezért megint belekezdtünk.

1.hét 1.nap
Meglepően jól alakult. Még a sétához felvett pelus sem lett pisis. Sőt a délutáni alvásból ébredve is száraz volt a pelus.

2. nap
Besikerült egy adag barnamaci:D Pedig itt ült mellettem a széken,és hallottam is, hogy nyom, de későn kaptam észbe... hát nem tudom, a hova kakiljunk még nagy kérdés :O

3.nap
reggel kicsit tovább hagytam pelusban szaladgálni, hátha, de simán belepisilt. Nyolckor elvettem tőle a cumit, meg a pelust.

4.nap
Volt egy kis baleset délelőtt, és reggel is nehéz volt ráimádkozni a kisgatyát,de amikor meglátta, hogy piros autós bugyit kap, akkor örömmel bújt bele. Aztán pár óra múlva le is került és a szárítón végezte. :)

5.nap
ez ma van...

kb ott tartunk,hogy állandóan azt figyelem a szemem sarkából, hogy mikor "fejez" be egy játékot, hogy el tudjam "kapni" egy csurrantásnyi időre.Szólni még nem szól. illetve, ha épp eszébe jut, hogy ő most ügyes nagyfiú, akkor anya piszilek felkiáltással feláll, és akkor szaladunk. de általában ilyenkor csak pár csepp az eredmény-de azért már ennek is tudokörülni.
Kb 1 és 1,5 óra most a szintidő:( Ez elég kevés, de gondolom csak rájön a dolgok menetére. Elvégre nemsokára nagy és okos hároméves lesz:)

Nincsenek megjegyzések: