2008. június 18., szerda

Szobatiszta leszek 3.

Tegnap volt még egy "nagydolog" este. Pont vacsiztunk -Patrik már befejezte-, amikor egyszer csak megállta nappali közepén, kicsit ijedt arcot vágott és közölte, hogy "Anya, kakilok!". Szaladtunk és még sikerült időben ráültetni a bilire. :) Közben én visszaültem vacsizni... apa addig befejezte, és adta az instrukciókat Patriknak:D


9.nap
Reggel száraz pelussal ébredta fiatalúr, és kibírta egészen addig pisi nélkül, amíg én is kimásztam az ágyból! Pedig az nem volt kis idő...:)
Bár még nincs vége a napnak, de eddig Megúsztuk baleset nélkül. Igaz délután annyira nem figyeltem, így mikor apa indult dolgozni akkor jutott eszembe, hogy nem biliztünk a délutáni felkelés óta. Delegalább már nem görcsölök annyit a témán... Vacsi után megismétlődött a tegnapi koreográfia:D Volt sikerélmény. Patrik jött ki a fürdőből, dolga végeztével: "Mia, kakiltam bilibe, egyedül!":D


Miának megpróbáltam reggel belenézni a szájába, hogy akkor hol is van az a fogacska... hát nerm sok mindent láttam! Fogat sem nagyon:( Pedig tegnap egész nap nagyon sírt, reméltem, hogy túljutott rajta.

Nincsenek megjegyzések: