2008. május 22., csütörtök

Orrszívó kerestetik...

Mia megfázott. Patrik is, de mivel az orrfújás megtanulásáért vívott harcot mi nyertük, (mármint szülők) így talán ő már túl is van rajta.
Mia viszont, szörcsög, és hörög és hapcizik.. és hadd ne soroljam. Újra üzemben az orrszívó: Hosszabbító le a szekrényről (kislámpa kihúz), orrszívó összeszerel, bedug, Mia elhelyez ágyon (földön, apa kezében), bekapcsol mrmint hosszabbító mert az orrszívón nincs kapcsoló:D bizti magyar gyártmány). Mia orra megtisztítva, hosszabbítóig ugyanez visszafele, a vége kiegészítve az elmosással.
Gondoltam egyet, nekem kell egy elemes orrszipka.
Hol keres ilyent' az ember, hát a neten.
Be is pötyögtem szépen a gugliba az "orrszívó" kifejezést.... el is kezdtem nézegetni. kb 2 fajta ilyen orrszívó van az egyik tízezer, a másik 8 és még zenél is a baba megnyugtatására... haha.
Na sikerült addig nézelődnöm, amíg megtaláltam egy kedves ismerősöm blogját:) El is felejtettem az orrszívót rögtön.
Persze azért a lánynak beszerzek valamit, valszeg használtat;) és zene nélkül...

éés csináltam egy helyesírás elenőrzést, miszerint:
Mia helyett Ima, gugli h kugli:D, blogját h balogját :D :D

Nincsenek megjegyzések: