2008. május 17., szombat

Babaszótár

Rendszeresítettem egy jegyzetfüzetet amikor Patrik elkezdett beszélni.

El is kezdtem szépen írni, mik voltak az első szavai...

Íme a dobogósok:

1. anya

2. apa

3. autó

A három legfontosabb dolog egy kétéves életében.:) Legalábbis a mi kétévesünk életében.

5 hónapig írtam a szavait, amikoris lelkes utánzásba kezdve, megkaparintotta a kis pingvines jegyzetfüzetet és össze-vissza firkálta-rajzolta. Ezek után bababiztos, vagyis inkább gyerekbiztos helyre került a kis jegyzetfüzet, így a szavakat is elfelejtettem felírni. Vagy ha mégis eszembejutott, akkor újra szaporodtak az irka-firkák, és autókezdemények a kis füzetkében.



Nemrég újra elővettem a füzetet... lassan jönnek az aranyköpések.



Járművek:

böbber, déveldömper = dömper (erről ugye már volt szó):)

vimajos = villamos

tíziltóautó = tűzoltóautó

P-betűsek:

pimi = cumi

picő = cipő

pipsz = chips

pupak = kupak

és a kedvencem:

bekunnyni! = becsukni



A mássalhangzókkal még nincs annyira jóban a gyermek:)

Nincsenek megjegyzések: