2009. augusztus 14., péntek

Bölcsi

Nem állt szándékomban egyik gyerekemet sem bölcsibe adni... Sok minden miatt. Egyrészt kicsiny falunkban (ami igazából már város, de ez nem nagyon látszik rajta) nincs ilyen intézmény, másrészt meg vagyok róla győződve, hogy a gyerek-közösség ide vagy oda- nagyon jól érzi magát anyaci szoknyája (melegítője:D) mellett.
Sajnos azonban a piszkos anyagiak beleszóltak az életünkbe:(
Egy darabig azért reménykedtem még.. hátha.. de sajnos képtelenség megélni a gyedből.
Így fogtam ma a telefont, és felhívtam az egyébként már régen kijegyzetelt számokból egyet.
Nagyon kedves hölggyel beszéltem, aki rögtön meg is adta a munkahelyemhez legközelebb eső bölcsi telefonszámát. Ott egy még kedvesebb hölggyel beszéltem, aki boldogan közölte, hogy a legjobbkor telefonáltam, mert épp van náluk 2-3 szabad(!!!!!???) hely, úgyhogy látatlanban fel van véve a kislány...
Jövő hét elején mehetünk is nézelődni, meg papírokat kitölteni,és akár már szeptemberben kezdhet a nőzet:D (erre ugyan még nem lesz szükség, mert csak valamikor év vége-jövő év eleje tájékán fogom újra igába hajtani a fejem, de azért jó ezt így hallani... remélem a bölcsi is tetszeni fog.... bár az ovi sem tetszett úgy ovónőstül együtt, de pozitívan csalódtam szerencsére)
Bölcsis lesz az én kis töpörtyűm... nem is tudom, hogy sírjak vagy nevessek!

Nincsenek megjegyzések: