2009. március 23., hétfő

Egészség-betegség

Mostanában nekünk sajnos az utóbbiból több jut. Főleg Patriknak.
Szegény néha már alig várja, hogy oviba mehessen. Aztán 2-3 (jó esetben 5) nap ovi után megint kényszerszünet.
Sajnos voltam olyan optimista, hogy mindenféle immuerősítés nélkül bedobtam a mélyvízbe(közösségbe). Meg is lett az eredménye sajnos. Az első hetekben még csak "sima" köhögés, meg orrfolyás volt a műsor.  Aztán láz, hörghurut= 1 antibi kúra.  Aztán bekapott egy csini középfülgyulladást március elején (=2 antibi kúra) amitől még most sem szabadultunk. Lassan kiválthatom a törzslátogatói kártyát a fülészeten:( 
Most hétvégén, csak, hogy ne unatkozzunk felszökött a láza (39.7), fáj a torka. Na itt már az én optimizmusom is kezdett hanyatlani, felhívtam a körzeti gyerekdokit (utoljára), hogy ha van rá mód jöjjön ki, nézze meg a gyereket. Nem volt rá mód, ellátott tanácsokkal telefonon keresztül...
Gondoltam akkor nemis kell ide orvos, majd én elszedem az itthoni "gyógyszertáram" (homeós bogyók-amik igen hiányosak- aloe 'Vera:), stb)
Vasárnap a délutáni alvásból ordítva kelt szegény gyerek... úgy össze volt ragadva a szeme, hogy nemtudta kinyitni.
Irány az ügyelet, közben benéztem a torkába is piros alapon fehér pöttyök ááááá.....:(
Szóval most szedi a 3. antibit 
De legalább ma már jó híreket mondott a fülészeten a doki, úgy látta, javulás van a múltkori állapothoz képest, úgyhogy a gyógyszerelésünk mint eddig, és pénteken megint randizunk.
Még vagy 3 hétig bizti nem megy oviba, előbb valahogy vissza kell erősíteni az immunrendszerét.

És, hogy biztos nem unatkozzunk reggel Mia is elkezdett köhögni, és folyik az orra + a foga is jön egyszerre 4 rágó kb 3 hete....

De azért szép az élet... trallallala

Nincsenek megjegyzések: